Facebook

Úvod > Městský úřad > Základní informace > Žádosti o informace

Místo a způsob, jak získat požadované informace

Požadované informace získáte na městském úřadě na základě ústní nebo písemné žádosti nebo prostřednictvím telekomunikačních zařízení

Adresa

Město Jilemnice
Masarykovo náměstí 82
514 01 Jilemnice

Úřední hodiny

Úředními dny městského úřadu jsou pondělí a středa. Zbývající pracovní dny kalendářního týdne jsou pak úředními pouze pro podatelnu, kterou najdete v přízemí radnice. V jednotlivých dnech jsou stanoveny úřední hodiny takto

  • pondělí a středa
    8:00 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin
  • úterý, čtvrtek a pátek
    7:00 - 11:00 a 12:00 - 14:30 hodin (pouze podatelna)

Telefon

481 565 111 - spojovatelka

Fax

481 565 222

E-mail

Vysvětlivka: mail adresu pište prosím bez diakritiky ve výše uvedeném tvaru, místo "prijmeni" tedy použijte příjmení referenta podle zde uvedeného seznamu kontaktů.

Další e-maily

E-podatelna

informace o e-poratelně naleznete zde...

 

velikost písma - A +

Loga projektu Projekt Zavádění CAF v Jilemnici

Projekt „Zavádění CAF v Jilemnici“ číslo: CZ.1.04/4.1.01/53.00038. Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR. Díky projektu pořídilo Město Jilemnice v roce 2011 tyto webové stránky.