Úvod > Městský úřad > Základní informace > Žádosti o informace
Požadované informace získáte na městském úřadě na základě ústní nebo písemné žádosti nebo prostřednictvím telekomunikačních zařízení
Město Jilemnice
Masarykovo náměstí 82
514 01 Jilemnice
Úředními dny městského úřadu jsou pondělí a středa. Zbývající pracovní dny kalendářního týdne jsou pak úředními pouze pro podatelnu, kterou najdete v přízemí radnice. V jednotlivých dnech jsou stanoveny úřední hodiny takto
481 565 111 - spojovatelka
481 565 222
Vysvětlivka: mail adresu pište prosím bez diakritiky ve výše uvedeném tvaru, místo "prijmeni" tedy použijte příjmení referenta podle zde uvedeného seznamu kontaktů.
informace o e-poratelně naleznete zde...
created by SYMPACT
Copyright © 2003 - 2010 Město Jilemnice
Masarykovo náměstí 82 | e-mail: posta@mesto.jilemnice.cz
Projekt „Zavádění CAF v Jilemnici“ číslo: CZ.1.04/4.1.01/53.00038. Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR. Díky projektu pořídilo Město Jilemnice v roce 2011 tyto webové stránky.