Úvod > Městský úřad > Úřední hodiny
| Pondělí | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 | 
| Úterý | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:30 | 
| Středa | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 | 
| Čtvrtek | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:30 | 
| Pátek | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:30 | 
Správní agendy (evidence obyvatel, občanské průkazy, cestovní doklady, matrika, evidence vozidel, evidence řidičů)
| Pondělí | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 | 
| Středa | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 | 
| Pátek | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 14:30 | 
Ostatní agendy
| Pondělí | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 | 
| Středa | 8:00 - 11:30 | 12:30 - 17:00 | 
Neodkladná předem dohodnutá jednání v úředních hodinách se konají po dobu nezbytně nutnou, obvykle nepřesahující 30 minut.
Starosta nemá pevně stanovené úřední hodiny, termíny schůzek je možné dohodnout telefonicky, osobně nebo e-mailem prostřednictvím sekretariátu nebo přímo se starostou.
Uvolněný místostarosta nemá pevně stanovené úřední hodiny, termíny schůzek je možné dohodnout telefonicky, osobně nebo e-mailem prostřednictvím sekretariátu nebo přímo s místostarostou.
created by SYMPACT
Copyright © 2003 - 2010 Město Jilemnice
Masarykovo náměstí 82  |  e-mail: posta@mesto.jilemnice.cz
 Projekt „Zavádění CAF v Jilemnici“ číslo: CZ.1.04/4.1.01/53.00038. Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR. Díky projektu pořídilo Město Jilemnice v roce 2011 tyto webové stránky.