Facebook

Úvod > Veřejné zakázky

Nákup tonerů - červen 2015, Jilemnice

  • Způsob zadání: Veřejná zakázka malého rozsahu /mimo režim zadávacího řízení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů/
  • Předpokládaná hodnota: 175000 Kč
  • Číslo zakázky: 10/VZ/2015
  • Zadavatel: Město Jilemnice
  • Platnost zakázky: 12.06.2015 - 24.06.2015

Předmětem zakázky je dodávka tonerů a inkoustových kazet dle Přílohy č.4 - seznam toneru, kazet.

Všechny tonery a inkoustové kazety musí být originály, ne kompatibilní, repasované či jiné náhražky.

Dokumenty ke stažení

Dokument
Vyzva - nakup toneru, Jilemnice (typ: PDF, velikost: 1.74 MB)
Priloha c.1 - kryci list nabidky (typ: DOC, velikost: 66.00 Kb)
Priloha c.2 - cestne prohlaseni (typ: DOC, velikost: 56.50 Kb)
Priloha c.3 - seznam referenci (typ: DOCX, velikost: 35.85 Kb)
Priloha c.4 - seznam toneru, kazet (typ: XLSX, velikost: 12.61 Kb)
Priloha c.5 - navrh smlouvy (typ: DOC, velikost: 92.50 Kb)
Dodatecne informace c.1 (typ: PDF, velikost: 256.09 Kb)
Protokol - otevirani obalek (typ: PDF, velikost: 470.63 Kb)
Protokol - posouzeni nabidek (typ: PDF, velikost: 568.03 Kb)
Oznameni o vyberu (typ: PDF, velikost: 367.92 Kb)
Kupni smlouva c. 10-VZ-2015 (typ: PDF, velikost: 1011.47 Kb)

zpět

 

velikost písma - A +

Loga projektu Projekt Zavádění CAF v Jilemnici

Projekt „Zavádění CAF v Jilemnici“ číslo: CZ.1.04/4.1.01/53.00038. Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR. Díky projektu pořídilo Město Jilemnice v roce 2011 tyto webové stránky.